23/11/08

La novaĵo: Subvencioj por privata edukado / Noticia: Subvenciones para la educación privada

Esperanza Aguirre (prezidantino de Madridio) subvencios la privatan edukadon en la Madrida Komunumo (oni pagos la 10% el elspezoj).


Simple hontinda. Nia prezidantino favoras, denove, la liberalismon/malnaciigon. Ŝi helpas ne tiujn humilajn familiojn kiu portas siajn gefilojn al publikaj lernejoj sed, tiujn kiuj havas pli akir-povon kaj povas pagi monat-pagon de privata edukado. Laŭ ŝi, estas helpo por la meza klaso. Nu, la edukadon (universala kaj senkosta) ni ĉiuj pagas per niaj impostoj do, kial ne favori publikajn sistemojn de ĉiu atingeblaj. Monhelpoj por pagi la lernejan refektorion, senpagaj lernonlibroj, substruktur-investado…


Mon-redukto en sano, malpli budĝeto por publikaj universitatoj kaj nun, ĉi tio. Alia bona ekzemplo por damaĝi la eduk-sistemon kaj trudi la negocon kaj monprofiton, kvankam la nura profito devu esti instrui pli liberajn civitanojn, pli pretaj kaj konkuraj kiuj, poste, disvolvos iliaj laborojn digne.


jen malsupre, protesto: Ni defendas la publikan infan-edukadon




Esperanza Aguirre dará subvenciones a los padres que llevan a sus hijos a colegios privados (pagará el 10% de los gastos derivados).

Simplemente vergonzoso. Nuestra presidenta favorece una vez más el liberalismo/privatización ayudando, no a las familias más humildes que llevan a sus hijos a escuelas públicas, sino a aquellas con mayor poder adquisitivo que si pueden permitirse la mensualidad de una educación privada. Según ella es una medida para ayudar a la clase media. Pero, si la educación (universal y gratuita) la pagamos todos con nuestros impuestos, por qué no favorecer los sistemas públicos a los que deberían poder acceder nuestros hijos. Becas de comedor, ayudas o gratuidad para los libros de texto, inversión en infraestructuras…

Recortes en sanidad, menos presupuesto para las universidades públicas y ahora esto. Otro claro ejemplo para desvirtuar el sistema de educación e imponer el negocio y el lucro, cuando el único beneficio que tiene que tener es el de formar ciudadanos más libres, mejor preparados y más competitivos que desarrollen después su trabajo de forma digna.

No hay comentarios: